Download het KiKa logo en meer

Wij staan voor je klaar!

Wat leuk dat je in actie komt voor KiKa! Met jouw actie haal je geld op voor wetenschappelijk onderzoek voor kinderen met kanker. Wij helpen je graag op weg. Met deze downloads wordt jouw actie nog meer zichtbaar.

Handige tip! Maak je persoonlijke actiepagina compleet. Hiermee kan je super makkelijk en veilig sponsorwerven voor KiKa!

Uitleg actiepagina

Tools & downloads

KiKa actielogo

Speciaal voor actievoerende partijen hebben we twee soorten actielogo's, een rond en een vierkant logo. Dit kan je gebruiken op eventuele uitingen. Door het actielogo te gebruiken, kan je verwarring voorkomen. Op deze manier is het duidelijk dat het jouw actie voor KiKa is en niet van KiKa zelf.

Download het KiKa actielogo

Bakkers kleurplaat

Kun jij de de KiKa kleurplaat goed gebruiken ter ondersteuning van jouw actie? Wij hebben een speciale Bakken voor KiKa kleurplaat met de KiKa beer!

Download de Bakken voor KiKa kleurplaat

KiKa sponsorformulier

Voor jouw actie voor KiKa kun je ook gebruik maken van een sponsorformulier. HIer kunnen sponsoren machtiging afschrijven voor het sponsorbedrag. Na gebruik stuur je het formulier aan ons terug en wij zorgen ervoor dat het bedrag wordt afgeschreven bij de sponsoren en dat het bedrag wordt bijgestort op jouw actiepagina. Zorg er wel voor dat je op de sponsorformulieren zet om welke actie het gaat.

Download het KiKa sponsorformulier

Stappenplan

Kun jij het stappenplan met tips goed gebruiken ter ondersteuning van jouw actie?

Download het stappenplan

KiKa kleurplaat

Kun jij de KiKa kleurplaat goed gebruiken ter ondersteuning van jouw actie? Wij hebben een speciale KiKa kleurplaat met de KiKa beer!

Download de KiKa kleurplaat

Afbeeldingen

Moet de perfecte coverfoto voor jouw actiepagina nog gemaakt worden? Voeg dan vast een van deze afbeeldingen toe om je pagina wat op de fleuren!

Download de voorbeeld afbeeldingen

Cookievoorkeuren

Functioneel. Noodzakelijk om de website te laten functioneren.

Analytisch. Om bij te houden hoeveel mensen de website bezoeken.

Tracking. Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven, de website te verbeteren, jou relevante informatie en advertenties te laten zien, en voor social media. Inschakelen