Jouw persoonlijke actiepagina

Met deze pagina is het heel gemakkelijk sponsorwerven voor KiKa. Op deze pagina leggen we je uit hoe je deze pagina instelt voor optimaal gebruik!

1. Stel een profielfoto in

Ga naar www.actievoorkika.nl en login met jouw account,  klik rechtsboven op je naam en vervolgens op je actiepagina. Klik rechts boven op ‘bewerk pagina’ en stel een mooie (liggende) foto in.

2. Schrijf een motivatie

Laat iedereen weten dat jij je inzet voor kinderen met kanker en schrijf op jouw actiepagina een pakkende motivatie die laat zien waarom jij in actie komt voor KiKa!

3. Stel jezelf een doel

Stel jezelf een sponsor-doel en stel je streefbedrag in. Streefbedrag gehaald? Verhoog hem dan! Door voor jezelf een doel te stellen, heb je iets om naartoe te werken.

4.Geef geregeld updates

Houd je omgeving op de hoogte van jouw actie door leuke updates te schrijven en te delen. Via het tabblad 'updates' op jouw actiepagina voeg je eenvoudig een update toe. Kleed je update leuk aan en voeg een foto of video toe!

5. Deel jouw sponsorverzoek

Via de paarse knop “€ Deel sponsorverzoek” op je persoonlijke pagina deel je nu heel eenvoudig een sponsorverzoek via een QR-code. Kies een bedrag en deel jouw verzoek super makkelijk via de social media knoppen of als losse link voor bijvoorbeeld een mail.

6. Stel eigen sponsorbedragen in

Organiseer je een actie of wil je wat terugdoen in ruil voor een sponsoring, zet er dan een beloning tegenover! Op jouw actiepagina kun je, rechts onder 'sponsor', persoonlijke sponsorbedragen instellen.  Van een compliment voor € 5 tot een gebakken taart voor € 50.

Profiel compleet?

Ga van start met sponsorwerven!

Deel jouw profiel

Durf te vragen en gebruik social media en deel jouw profiel met deze tips!

Social media tips

Organiseer een actie

Doe inspiratie op en gebruik de tools om een te gekke actie te organiseren.

Tips & Ideeën

Cookievoorkeuren

Functioneel. Noodzakelijk om de website te laten functioneren.

Analytisch. Om bij te houden hoeveel mensen de website bezoeken.

Tracking. Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven, de website te verbeteren, jou relevante informatie en advertenties te laten zien, en voor social media. Inschakelen