Tips & Ideeën

Op deze pagina vind je tips & ideeën over het starten van een actie

Meer informatie over het starten van een actie en sponsoren


Start een actie voor KiKa 

Wil je een actie voor KiKa starten? Wat leuk! Maak een actiepagina aan of meld je aan bij de actie waarbij je als deelnemer mee gaat doen.  Als je jouw actiepagina hebt aangemaakt ontvang je van KiKa een mail met verdere informatie. Vervolgens kun je sponsorgeld ophalen voor KiKa! Dit kan heel makkelijk via jouw eigen actiepagina. De ervaring leert; hoe persoonlijker jouw actiepagina hoe beter! Deel jouw actiepagina met familie, vrienden en bekenden. Maak ze allemaal  enthousiast over jouw initiatief.
         

Een actie sponsoren   

Doneren aan een actie doe je als volgt: Kies het evenement of actie die je wilt sponsoren en klik op 'Sponsor'. Vul het bedrag in wat jij wilt doneren of kies een bedrag. Vervolgens vul je jouw gegevens in. Geef aan of jouw donatie wel of niet openbaar mag komen te staan. Vervolgens kun je de donatie makkelijk en snel betalen via IDEAL of Tikkie.

  

  Stap voor stap

   
  Verzin een actie
  Creëer je eigen actiepagina
  Upload een sprekende foto
  Deel jouw actie via social media
  Start je actie. Veel plezier!
  
 

Gaat het goed? Laat het ons weten!

Gaat het goed met je actie en heb je daar een bijzonder leuk verhaal bij? Laat het ons weten. Stuur ons een berichtje via actie@kika.nl  en misschien delen we jouw actie en verhaal via onze social-media-kanalen.

Heb je nog tips voor ons? 

Wij geven jou tips maar misschien heb jij ook nog goede tips voor iedereen. Heb je tips voor andere actievoerders? Laat het ons weten via actie@kika.nl

Heb je vragen of wil je meer ondersteuning?

Wij helpen je graag om je actie tot een succes te maken. Neem gerust contact op via actie@kika.nl. Bekijk ook onze veelgestelde vragen.


Heb je vragen? We helpen graag. Je kan ons bereiken via actie@kika.nl of 020-3458535

Cookievoorkeuren

Functioneel. Noodzakelijk om de website te laten functioneren.

Analytisch. Om bij te houden hoeveel mensen de website bezoeken.

Tracking. Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven, de website te verbeteren, jou relevante informatie en advertenties te laten zien, en voor social media. Inschakelen